Aj malá zmena, môže s vašim webom urobiť veľa

S predajom vlastných výrobkov cez internet som začala asi také tri roky dozadu. Spočiatku išlo všetko ako po masle. Moje výrobky sa predávali jedna radosť, takže som nemala dôvod špekulovať nad tým, ako niečo zlepšiť. Po takom roku a pol sa však všetko akoby zastavilo. Na web https://radostjevolba.wordpress.com/ prichádzalo stále menej ľudí a aj počet objednávok začal klesať. Po istej dobe zvažovania som pristúpila k tomu, že svoj web musím trošku vylepšiť.Notebook, mobil a káva položené na drevenom stole.jpg

Nemala som v pláne riešiť nejakú rozsiahlu SEO optimalizáciu, pretože úprimne, moje stránky sa vo vyhľadávačoch nachádzali na pomerne dobrých miestach. V čom som ale videla problém, bolo to, že okrem ponuky výrobkov a krátkych popisov, na mojej stránke toho nebolo veľa. Respektíve, okrem toho, tam nebolo nič. Preto som sa rozhodla zainvestovať do copywritingu. Našla som si troch šikovných ľudí, ktorí mi vytvorili texty na mieru. Áno, nemôžem poprieť, že som do tejto srandy musela niečo zainvestovať, no koniec koncov, to malo svoj efekt, takže sa nemôžem sťažovať. Copywriting https://www.seolight.sk/copywriting/ mal byť zameraný na kvalitný obsah, teda na články, ktoré by zákazníkov zaujali. Z toho, čo som mala možnosť pozorovať, by texty na vašich stránkach mali vyzerať asi nejako takto:Počítač položený na pracovnom stole nasvietený na ružovo.jpg

  • Texty by mali byť zaujímavé po obsahovej stránke. Mali by byť o veciach, ktoré v súčasnosti ľudí zaujímajú. Veľmi dôležitý je aj pútavý titulok.
  • Mali by sa venovať témam, ktoré súvisia s tovarom, ktorý predávate. V mojom prípade išlo o ručne vyrábané kabelky, takže texty boli o napríklad o tom, ako sa starať jednotlivé materiály, ako kabelky kombinovať s oblečením a doplnkami a tak ďalej.
  • Čím viac, tým lepšie. Stránka by mala vyzerať tak, že nemá konca kraja. Samozrejme by ste nemali zabúdať na kvalitu jednotlivých textov. Niekto totiž môže na prvýkrát zapnúť práve článok, ktorý až tak super nie je a ani nebude pokračovať v ďalšom čítaní.
  • V článkoch vždy odkazujte na jednotlivé produkty, ktoré predávate. Odkazy by sa mali nachádzať priamo „ v slovách“, ktoré súvisia s danými výrobkami.